piątek, 20 września 2013

Pierwszy post


Rozpoczynam blogowanie...

"Kobieca agencja detektywistyczna nr 1"  McCall Smith Alexander

Dzisiaj przeczytane

Tytuł oryginału: „The No.1 Ladies' Detective Agency”
Wydawnictwo: Zysk i S-ka Wydawnictwo
Rok wydania: 2004
Tłumacz: Tomasz Bieroń
Ocena: 6/6
Spodziewałam się zwykłego kryminału w egzotycznym otoczeniu. Mam jednak wrażenie, że zagadki kryminalne miały drugorzędne znaczenie. Zamiast zaskakiwania i wprawiania czytelnika w zdumienie, miały służyć przybliżeniu Afryki, a dokładniej Botswany, mentalności i życia jej mieszkańców. W książce czuć miłość autora do miejsca i ludzi, o których pisze.
Efektem ubocznym lektury jest chęć na herbatę z czerwonokrzewu. Lokowanie produktu ma wielką siłę! ;p

 

6 komentarzy:

  1. Marjory! Już Cię wyśledziłam :) Witam w blogosferze i życzę samej radości z blogowania! serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Na razie absorbują mnie sprawy techniczne. Nie sądziłam, że może to być tak... "kłopotliwe". Czuję się jak uczeń, który zaczął naukę pisania i z całej siły ściska długopis, pisząc koślawe litery, naciska go tak mocno, że prawie przebija kartkę.

      Usuń
  2. Witaj w blogosferze. Blogowanie jest wciągające. :)
    Będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa.
      Zapraszam, jesteś zawsze mile widziana!! :)

      Usuń
  3. Cześć Marjory! :)
    Jak fajnie, że masz własny kącik :)
    I proszę, książka z motywem Afryki, a ja mam zaległość w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś! Nawet nie wiesz, jak taki wpis zachęca do dalszego blogowania. :D
      A książkę z całego serca polecam!

      Usuń