poniedziałek, 8 grudnia 2014

Pomoc Kubusiowi

Niedawno dowiedziałam się, że synek mojej koleżanki jest bardzo chory i wymaga kosztownego leczenia. Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić przez co przechodzi i ile musi znaleźć w sobie siły, aby walczyć o swoje maleństwo.

Poniżej zamieszczam jej post z prośbą o pomoc.

Proszę o udostępnienie tego postu!
Udostępniając pomagasz mojemu synkowi
Kubuś 8 sierpnia 2014 roku obchodził swoje pierwsze urodzinki, 15 września trafiliśmy do szpitala a 3 października usłyszeliśmy Ostra Białaczka Limfoblastyczna!
Obecnie synek jest leczony w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej we Wrocławiu,
gdzie poddawany jest ciężkiej chemioterapii.
Koszty leczenia znacznie obciążają budżet naszej rodziny.

Dlatego zwracamy się o pomoc do ludzi dobrej woli o wsparcie.
Darowizny przekazane na konto Kubusia będą przekazane w całości na długie i kosztowne leczenie!!

FUNDACJA „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”
ul. Bujwida 42
50 – 368 Wrocław
Konto bankowe: 70 1160 2202 0000 0000 9627 8252
Tytułem: „Jakub Andrejszyn”






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz