wtorek, 1 kwietnia 2014

Podsumowanie marca

Marzec ilościowo wypadł dość dobrze, oceny różnorodne. ;) Cały czas nadrabiam zaległości z trójki e-pik. Z bieżących wyzwań, wzięłam udział w ejotkowym "Pod hasłem" i w końcu znalazłam książkę, spełniającą warunki formalne, do wyzwania "Czytam słowiańskich pisarzy". Pierwszy raz wzięłam udział w wyzwaniu "Czytam Opasłe Tomiska", tutaj uratowała mnie Camilla Läckberg.  Z czytaniem nie było tak źle, najgorszy okazał się brak weny do pisania na blogu. Odkładałam, odkładałam, a teraz nie pamiętam, co takiego chciałam napisać. Postanowiłam kupić zeszyt do zapisywania bieżących wrażeń z lektur, może to coś pomoże. Kwiecień zacznę "Być Esther" Karmel Miriam.

1. "451º Fahrenheita" Bradbury Ray 4,5/6
2. "Pamiętam, jak biegłem" McLarty Ron  ocena: 4/6 [własna półka]
3. "Bazyliszek" Masterton Graham 2/6
4. "Niemiecki bękart" Läckberg Camilla ocena: 4,5/6 (audiobook czyta Marcin Perchuć)
5. "Zakładniczka" Rojas Clara ocena: 5/6
6. "Ruchome piaski" Holt Victoria ocena: 5/6
7. "Syrenka" Läckberg Camilla ocena: 4/6 (audiobook czyta Marcin Perchuć)
8. "Moje rozmowy z dziećmi" Janda Krystyna ocena: 3/6
Rozmowy te mają tyle wdzięku, co większość lekcji wychowawczych.
9. "Miasto ryb" Babina Natalia ocena 3/6
Kompletnie nie moja bajka. Czort zwalczany zakrwawioną podpaską, gangsterzy, skarby, polityka, zwidy, morderstwa, podróże w czasie. Za dużo tam się działo, mój mały rozumek nie ogarniał tego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz